Klasika se slevou až 30%    Rock & pop se slevou až 30%    DVD od 39 Kč     Blu-ray od 89 Kč     Další akční nabídky

 

 

Omlouváme se, ale v současné době není možné nakoupit digitální a fyzické zboží najednou.

Ladislav Špaček, čte autor : Byznys etiketa a komunikace

Datum vydání 02.07.2021
Typ balení Digipack
Nosič / počet CD - MP3 / 2
Interpret Ladislav Špaček
Cena na eshopu
459 Kč s DPH
SKLADEM v eshopu 2 ks dodání obvykle do 3 dnů
Osoby Ladislav Špaček
EAN 8596434010262

Kniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace. Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích. Najdeme v ní praktické návody, jak řešit dress code, pozvánky, chování při různých pracovních i společenských setkáních. V kapitolách o komunikaci najde čtenář poučení o zásadách jednání s klientem, o vyjednávání a jeho taktice, o dovednosti, jak účinně prezentovat. Nechybějí kapitoly o jazykové stránce veřejných projevů a rétorice. Manažeři a politikové uvítají i kapitoly o komunikaci s médii. Kniha poslouží jako praktické kompendium zahrnující všechny poznatky z oboru etikety a komunikačních dovedností.

Čte Ladislav Špaček
Délka nahrávky 16 hodin 9 minut

Další hudba a filmy od Ladislav Špaček
  Zasílání novinek, akcí a slev přednostně na váš email!
Odeslat

Copyright © 2021 Bontonland.cz.Všechna práva vyhrazena.
Pokud máte jakékoliv dotazy, nebo problémy se zobrazením našich stránek, kontaktujte nás.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.